Sena kvällar tidiga mornar

Hejhej, läget? Själv ligger jag i sängen och hostar upp lungorna, blir galen på att det inte ger sig.. men men, bara att härda ut i guess. Har varit galet trött idag så har kämpat mig igenom skolan med nöd och näppe, urk! Min skolmotivation är inte i balans just nu.. men kan bero på att jag är lite rosslig fortfarande.
Ingen promenad blev det idag heller, slängde mig istället på soffan och rörde inte än fena på hela kvällen, vilket var väldigt skönt. Blir inget gymm imorgon heller för jag vill fan bli frisk nu och så låter det lite halv läskigt i ena lungan när jag andas in, satt blir till att vila och plugga lite.
Godnatt people ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0