Helgens bravader

Heej! Ligger här på soffan helt utslagen och trött. Har haft fullt upp hela helgen och gått upp ganska tidigt även fast det varit ledigt.
I fredags efter jobbet gick jag på stan ett tag och shoppade lite reakläder! Fick hem några praktiska basplagg men även lite finare kläder. På kvällen gick jag hem till min grabb och sov hos honom.
I lördags gick jag upp tidigt och åkte till stallet direkt. Red ut på en super pigg Rebell och stötte på två rådjur och en räv under ritten, dessutom regnade det så vi var helt blöta när vi kom tillbaka till stallet. Men mys va det!
Åkte efter det direkt till Rasmus studentmottagning och firade honom och åt mat hela dagen! Var super trevligt och den killen är verkligen allt, så är det bara ❤
Efter en jobbig natt utan mycket sömn pga att min arm/axel/rygg smärtade rejält åkte jag idag med Carina och Jennifer till en ridsportsbutik och provade/beställde ett par dressyrstövlar som jag fick i studentpresent. Fick även med mig hem ett par nya ridbyxor, en tunnare brun jacka, en tunn beige väst och två par rutiga ridstrumpor. Väldigt behövligt!
Såhär har min helg sett ut, fullt ös medvetslös helt enkelt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0