JAG FICK JOOBBBET!!!

Som många kanske listat ut var det alltså en jobbintervju jag var på igår på AstraZeneca och jag var så jävla nervös resten av dagen så jag kunde inte blogga. För de sa att bemanningsföretagen skulle ringa upp oss som blev anställda, men jag fick aldrig något samtal så jag blev lite deppig. Därför ringde jag istället upp han som jag blev intervjuad av förut och frågade hur det låg till och då sa han att jag hade fått det och att han skulle kolla med mitt bemanningsföretag så att de kunde ringa mig.
KAN NI FATTA HUR SATANS GLAD JAG ÄÄÄÄR!!! Jag börjar redan på måndag och kommer jobba enda fram till december nu!! ÅÅÅÅH! :D:D
Mina stackars ben skakar och jag gråter seriöst av glädje och alla tänkbara saker! Imorgon är det studenten och jag har stått och bakat cheescake hela dagen hahah. Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig och alla saker, åker till Astrid ikväll och sover hos henne tills imorgon!! :D ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0