Ledsen för dålig uppdatering!

Det är så sjukt mycket just nu med jobbet så har knappt någon tid över för inlägg. Möten, kurser och grejer består min dag av så jag hinner fan inte med i svängarna!
Har jobbat från 14.00-22.00 idag uppe på min linje och det har varit så mycket info att ta in om alla maskiner och så att jag är helt slut i huvudet nu!

Igår var jag iallafall på finaste Ewes studentmottagning och åt mig mätt på super god smörgåstårta och massa fika, kände dock att botten var nådd där. Har ätit så himla mycket de senaste dagarna i och med allt studentfirande så jag känner mig helt äcklig haha. Idag har jag iallafall varit duktig och varit ute och gått med mamma på morgonen, ätit sallad till lunch och sen sprungit runt i trappor och korridorer på jobbet! Hoppas även på att jag snart får gå ner och träna på Astras gym, Turkiet 2012 here i come!
Nej nu ska jag sova, puss ❤

ps. vet att jag lovat att lägga upp bilder.. de är på väg! Måste bara få lite tid över till att fixa det. ❤

Fyfan vad vi är bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0