Live Love Laugh

Fysatan vad glad jag är för allt just nu! Har nog inte känt mig såhär glad på bra jävla länge alltså. Visst att jag mått bra och skrattat och så någon dag men nu är jag fan konstant happyface!!
Älskar mitt jobb, alla grymt trevliga arbetskollegor och att bara få kunna släppa allt när man kommer hem och få göra vad man vill. Som att dra till stallet till exempel, var så himla mysigt att få rida ut i skogen på Rebell igår och slippa stressa och endast ägna tankarna åt allt roligt! Mår så otroligt bra av det. Min glädje verkar även smitta av sig på hästen för han har nog aldrig mått så bra som han gör nu!
Kort sagt KÄRLEKAR jag mitt liv just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0