Skåpet står nu tomt, redo att fyllas med ny kunskap från någon annan.

Nu är denna måndag avklarad och jag har varit i skolan för näst sista gången. Skåpet är rensat och de flesta kollegeblock är slängda, endast några få ritningar och papper är sparade. Det känns helt GALET!
Lämnade tillbaka alla lånade böcker idag också och det kändes så himla skumt när jag frågade om jag hade några "glömda" böcker kvar att lämna in och han svarade nej. Det var då det liksom uppenbarade sig att allt faktiskt är slut nu. Hade nästan önskat att han skulle säga att det var en bok jag inte lämnat in bara så att jag skulle få tänka till lite och leta efter den hahah, men nej.. inte en enda bok eller ett skit kvar i skolan! Skåpet är rensat och jag undrar vem som kommer få den äran att ta över det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0