@&#%$£!!

Ååååååh!! jag är så fruktansvärt arg och ledsen nu så jag bara vill gå genom jorden.
Satt kvar efter skolan och skulle skriva klart en svenska c uppgift som jag började på igår och som jag var tvungen att göra klar idag i skolan.
Började skriva vid tre och satt till halv 6, jag sparade dokumentet, stängde ner och mejlade iväg det.
Kände mig så jädrans lättat över att den äntligen vara klar, men för en säkerhetsskull öppnade jag dokumentet igen för att se så att allt var med.. men fucking jävla SJÄLVKLART har inte det jag skrivit under denna tid sparats. Fattar ni, INTE SPARATS! Framför mig fanns bara ett dokument med texten från igår och några äckliga stödord. Jag letade igenom hela jävla datan och alla dokument utan resultat.
ÅH, HATAR FAN ALLT JUST NU! Hatar att skriva och enda gången jag faktiskt blev nöjd över en uppsats så försvinner den i ett enda klick. VARFÖR SPARADE JAG INTE TEXTEN EN GÅNG TILL!?
fuck life. ska hem och lägga mig på sängen och böla nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0