när det är som sämst kan det bara bli bättre

Nu tar jag nya tag och vänder kapitel! Alla bad-feelings från igår är borta och jag kan glädja mig med att morgondagen är sista penicillindagen, efter den ska jag vara friskförklarad och där med basta.
Dagen idag har bestått av konstruktionsprov på fm. som gick helt okej och på em. var vi iväg på fältarbete(labb) vid universitetet. Efter det åkte jag till pappa och hämtade paketet från nelly. Det var en klänning som jag eventuellt ska ha på studenten! Är inte helt säker ännu så jag ska kolla mer i stan på fredag med mamma och syster innan jag bestämmer mig, men fasiken så snygg den är!
Nu ska jag krypa ner och sova, blir en lång och kämpig dag imorgon med massa ritande. Godnatt❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0