sju helt sjuka dagar kvar till STUDENTEN!!!

Heeej! Hur är läget? Här är det bara bra, lite trött efter dagens flängande runt om i staden. Sov hos Rasmus igår till idag, så åkte från häggvik imorse till nykvarn, kom hem och tog en snabbdusch och sprang sedan ner till tandläkaren. Efter en smärtfri kontroll utan hål bar det av in till södertälje för att boka en slingtid och kolla skor till studenten. Hittade massa snygga shoooees så ska in med mamma imorgon och välja ut ett par, så kan hon vara lite smakråd.  
Jag är ledsen för att jag inte bloggat på flera dagar men har haft så sinnes mycket att göra både i skolan och utanför.. så bloggandet har verkligen inte hunnits med. Tänkte ta tag i det nu däremot för nu har jag INGET, absolut ingenting mer i skolan att göra och det känns så för jäääävla braaaaa!!!! :D

Under de dagar som varit har jag hunnit med lite studentshopping med syrran och morsan, pluggat som en galning, gått på spökvandring och middag i Gamla stan med min grabb, varit i stallet och pysslat med Rebell (som har vrickat ena frambenent och står på vila), pluggat ännu mera och varit på studentskiva på Rose med Moulin Rouge-tema (som förövrigt var den grymmaste skivan jag varit på!). Allt har varit så himla roligt och dagarna bara flyger iväg!
Imorgon blir det häng med brudarna från klassen hela eftermiddagen, ska fixa hår, ögonfransar+bryn, sola solarium och massa annat roligt! Och till helgen väntar en tripp ut till en kille i klassens landställe med resten av klassen. Vi ska bara umgås, dricka och ha så jävla roligt som bara vi kan! KÄRLEK!

Om jag orkar sen tänkte jag slänga upp lite mobilbilder från dagarna som varit, så får ni se hur AWSOME jag har haft det! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0